dijous, 10 de febrer del 2011

Marietes


Aquestes marietes, les vam fer el meu fill Joan amb 2 anyets i jo, és clar. A l'escola bressol van demanar de portar bitxets de la primavera. Així que vam agafar uns ous de Pasqua de porex que ens havien sobrat, els vam tallar per la meitat i el Joan va pintar-los de vermell per la part de dalt. Després metre jo pintava la part de sota, ell s'ho va passa pipa fent les rodonetes de la cara i el cos amb els troquels. Un cop tot sec vaig posar-li la cinta negre de vellut per fer com si fòssin les ales i ell va enganxar les rodonetes. Despres vam fer la cara i quan va veure els ulls i la cara és va quedar al.lucinat " Són unes marietes mamà !!!!"
Només amb aquesta frase i la seva col.laboració em vaig omplir que no us ho podeu imaginar !!! La feina va ser de la senyoreta quan no les volia deixar a l'escola perquè dèia que eren d'ell.

1 comentari:

Sonia ha dit...

Seguro que se lo pasó genial!!!
Son preciosas!!

Besitos